به گزارش سینماپرس، در جلسهای که با حضور مسئولان این «مرکز» و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی در سالن کنفرانس این مجموعه برگزار شد، محمد حمیدیمقدم در حکمی، محمد طیب را به عنوان مدیر بازرگانی جدید مرکز گسترش منصوب کرد و از خدمات بهمن نورایی مدیر بازرگانی پیشین مرکز تقدیر نمود.
در این حکم، ماموریتهای مدیریت بازرگانی جدید مرکز گسترش به این شرح ذکر شده است: مدیریت، طراحی استراتژی و ساماندهی پخش و فروش داخلی و بینالمللی آثار، جذب سرمایه داخلی و بینالمللی به منظور حمایت از تولید فیلم، مدیریت و راهاندازی کتابخانه ویدیویی تولیدات مرکز گسترش و آثار ادوار جشنواره سینماحقیقت (ویدیو لایبرری)، برگزاری دورههای تخصصی و حرفهای در قالب مسترکلاس و کارگاههای بینالمللی، برنامهریزی جلسات پیچینگ و حضور در پیچینگهای بینالمللی در همکاری با واحد بینالملل مرکز، طراحی و مدیریت پروژههای دیجیتال مارکتینگ مرکز گسترش
در این مراسم، محمد حمیدیمقدم (مدیرعامل)، مرتضی رزاقکریمی (قائممقام)، عباس اسداللهی (معاون اداری- مالی- حقوقی و خزانهدار)، محمد شکیبانیا (معاون مستند)، شهنام صفاجو (مدیر روابط عمومی)، شیرین نادری (مدیر امور بینالملل)، محمدرضا بهشتی منفرد (مدیر امور مجامع و جشنوارهها)، علی عباسقلیزاده (مدیر امور اداری و پشتیبانی)، سیدمجید رحیمی (مدیر پژوهش)، ناصر محسنی (مدیر امور مالی) و محمد طیب (مدیر بازرگانی) حضور داشتند.
محمد طیب متولد ۱۳۶۶ در تهران، فارغالتحصیل رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه علم و فرهنگ تهران و رشته فیلمسازی از آکادمی فیلم لندن است. وی از سال ۱۳۸۴ به تهیه، تولید و کارگردانی آثار تلویزیونی با موضوعات بینالمللی و مستند برونمرزی اشتغال داشته است.
همکاری با شبکههای داخلی و برونمرزی صداوسیما، مدیریت بینالملل جشنوارههای سینمایی از جمله سیزدهمین و پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت، چهارمین جشنواره فیلم یاس، دهمین، یازدهمین و دوازدهمین جشنواره بینالمللی فیلمهای ورزشی، جشنواره بینالمللی فیلم وحدت اسلامی، نخستین و دومین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه دفاع مقدس، عضویت در هیاتهای انتخاب و داوری برخی جشنوارهها، از سوابق فرهنگی- هنری و اجرایی محمد طیب است.
او امسال مدیر بخش آنلاین چهاردهمین جشنواره بینالمللی سینماحقیقت بود.
ارسال نظر